Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av bfalk - 22 oktober 2010 18:18

Så, vad händer ikväll? Jo, min darling Snuff ska festa med mig ikväll! Snart kommer hon och hämtar mig och så skuttar vi till henne för lite alkoholdrickande, snackande, dans och music! Den damen ser man inte ofta, så jag måste säga att det känns rätt så bra faktiskt.

Drar sedan på krogen och köttar, hoppas brorsan kommer dit å. Lockar med lite JD så..


Nej nu ska jag faktiskt fixa mitt hår och komma på vad man ska ha på sig..

Ha en trevlig fredag sötnosar, vad ni än gör! Peace, love, rock'n'roll madness.


 

Av bfalk - 22 oktober 2010 13:15

Inom bloggvärlden är det kaos.

En Paow har varit otrogen mot Hugo. Med Nemo.


Nemo är en kille som ligger runt, både i Kungarna av Tylösand och i verkligheten. Nej, jag känner inte honom men genom vad man sett på dumburken och genom sin blogg (där han erkänner hur han använder sex för bekräftelse) så kan man väl säga att han ligger runt?


Så, vem blir förvånad över detta? Bruden är 17år, Nemo vet exakt vad han ska säga, hon förstör ett bra förhållande och Nemo mår gott och går vidare.

Ur hennes blogg;

  "Så manipulerad", vad förväntar man sig av en kille som har ett sånt rykte? Att han inte ska stöta?

Både killar och tjejer som är players ser nog tyvärr inte människan som något annat än någon att ligga med.


Man kan inte bara skylla på människan man strulade med, så funkar det inte. Man har alltid sig själv att skylla om man är i ett förhållande och är otrogen. För hur mycket skadar det människan som inte är i ett förhållande..?


Så, detta är vad Bella anser om just detta.

Just nu har hon inte mycket mer vettigt att skriva än vad händer i bloggvärlden.. Kom nu ihåg, att jag såg detta på Classe's blogg (världens bästa). Så då får man bry sig, lite.


Men det här ämnet handlar ju egentligen inte om ett gäng från Sthlm som hamnar i kris.

Överallt finns det förhållande som kanske inte är dom bästa, killar och tjejer ska alltid få umgås - förhållande eller ej, men man bör väl tänka till ett varv till innan man inleder ett förhållande av något slag med en människa som har ett rykte att ligga med alla. Man ska inte tro på rykten, tro mig, ibland är inget sant, men vad är mest värt, sin pojkvän där hemma som väntar på en eller en kille som vill ha en över en natt?

Dock, man ska alltid ha kompisar av både manligt och kvinnligt kön, utan att det ska bli drama och svartsjuka.


Alla människor avgör själva vad de tycker är rätt och fel, samhället eller människor runt en ska inte säga åt en, man ska känna det själv, iallafall när det gäller detta, anser jag.


(ps, nej jag har fortfarande inget förhållande, men jag har en del kunskap ändå).

Av bfalk - 22 oktober 2010 11:30

.. Som jag fick igår!

 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards