Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av bfalk - 16 oktober 2010 21:30

Efter att ha dängt både Gävle och Timråbönderna så drar jag nu till jobbet, med ett leende på läpparna! Fyfan vad gott.

Med i ryggan finns bra filmer och bra tidningarna, får även kramas på mamma. Även det känns bra.


Puss!

Av bfalk - 16 oktober 2010 14:30

Denna lördag, som borde vara en underbar lördag, kommer innehålla så mycket nervosistet så jag vet inte om min kropp kommer hålla.

Idag spelar AIK två matcher, på samma dag. I fotbollen möter dom Gefle, som kan bli den viktigaste matchen för säsongen. Och allt kring Dulee Johnsson (sitter häktad för våldtäkt), jag hoppas inte de andra spelarna blir allt för påverkade. Underbara Bangura är iaf tillbaka efter hans stora tragedi.


I hockey möter AIK Timrå (som har hemmamatch), en match jag egentligen skulle gå på. Jag har något emot Timrå (som alla jag känner borde ha märkt för ett bra tag sen, haha), så det skulle vara väldigtväldigt skönt med seger.

Seger på båda håll skulle göra mig mycket väldigt lycklig.


Jag håller tummar och tår, skriker "Vi é AIK!" och följer detta spel med skakande händer och muntorrhet..


 

AIK

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards