Alla inlägg den 1 november 2011

Av bfalk - 1 november 2011 18:15

Det har varit en extremt tråkig dag idag, har haft jätte ont i lederna. Glott på en ny skräckserie, och förundrats hur yr den var. Lite senare råkade jag visst somna i fotöljen, det var extremt skönt.

Men nu ska jag försöka sluta tycka synd om mig själv, för nu ska jag åka ner på stan och träffa brorsan! :) Vi ska käka på Allstar och förhoppningsvis få se på AIK matchen. Det är samtidigt norrlandsderby, så det lär vara livat där nere med både timrå och modosupportrar, ååååh så skoj.. 


Jag skulle iallafall få en kram och en cider för att jag ringde och bokade bord, haha! Han är ju som han är, min bror..


 

Av bfalk - 1 november 2011 09:59

Trots att det har gått några dagar vill inte mina "sår" som jag byggde ihop på armen inför Halloween, försvunnit. Man ser exakt var jag drog för att få köttsår.

Jag vet inte om det är nån allergisk reaktion eller om jag råkat göra sönder några blodkärl. Men, det ser hur som helst lite äckligt ut. Det blir tjocktröja på tills det försvinner!


     

Det är på den här armen jag har som mest ledproblem, så det är svullet och fint.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards