Alla inlägg den 13 november 2011

Av bfalk - 13 november 2011 21:00

 

Efter att ha fyllt i tatueringen på fingret i torsdags så gillar jag den mycket mer nu, nu ser man ju tillomed vad det står!

Av bfalk - 13 november 2011 18:38

Nu sitter jag här och trycker i min pringels, va fet man är. Men man kan äta det med gott samvete efter en utekväll. Tycker jag.

Gårdagen var jätte trevlig, var ju hos Hilda med massa folk. Sedan blir det krogen och memento, där brukar jag aldrig vara. Men tyvärr har dom ju höjt åldern där jag brukar vara varje gång = det blir väldigt lite folk. Det suger lite!

Jaja, det var iallafall kul där, träffade roliga människor och var väldigt yr i skallen.. Den där Jack gör mig så snurrig precis hela tiden. 

På natten blev jag svinhungrig så vi käkade på donken sedan kom Hilda med taxi och plockade upp mig.


Det sista jag hörde innan jag somnade imorse var "håll käften och sov!". Jag har en förmåga att prata väldigt lääänge.. 

Idag har vi glott på en jätte rolig animerad film om rödluvan, garvade som ett as. Har även skakat rumpa till Lonely Island.


Nu sitter jag här med tända ljus, nyduschad och chipsen. Jag ska nog glo på Beck ikväll, som en riktig Svensson. Men det är mysigt att se på Beck, roligast är ju att kolla på Gunvald..



Åsså var det ju måndag imorgon och en ny arbetsvecka! Det känns alltid bra att försöka vara en normal människa efter en helg av festligheter.


Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards