Alla inlägg den 11 november 2011

Av bfalk - 11 november 2011 13:30

 

Nu har kylan kommit till ljuva Norrland. Även fast det bara är några minusgrader så känns det, jävligt mycket. Första gången jag använder vinterjackan för i år oxå. Jag längtar inte tills det står -20 på termometer.

Idag har jag varit på vårdcentralen och fått positiva besked, eller ja, bättre än vad jag hoppats på! Nu känns det äntligen som det händer nått, att någon tar min smärta på allvar. Som vanligt när jag är där så är det blodproven som är värst.. Jag bara tänker på nålen som åker in i ådran och ser/hör hur blodet sipprar ut i rören. Fast, denna gång gick det galant, jag kände inte ens nålen. Stor applåd till tjejen som lyckades lugna ner mig och göra så att det inte gjorde ont.


Efter besöket där gick jag hem, vilket alltid är spännande när det gäller mig. Jag visste inte alls vart jag gick, för jag ville inte gå direkt efter vägen där alla bilar kör. Men tillslut så kände jag igen mig, tackålov. Trodde jag skulle få använda min gps.. Har sett att dagisbarn har fått börja ha på sig sånt, kanske vore nått för mig?! Om inte annat så vet morsan vart jag är.


Snart ska jag ta och käka lunch, dom där hemlagade hamburgarna får jag inte nog av. Ikväll ska jag ge mig på potatisgratäng och lövbiff, tänk för att jag är värd det! :)

Lite senare idag ska jag åka iväg och visa upp mitt hår, se om jag kan sätta i lite löshår.. Om det inte går måste jag tusan klippa mig, det ser förjävligt ut I tell you. 

Nej, nu orkar jag inte skriva mer - ha en fin fredag allihopa!

Och ja, jag vet att det är 11-11-11. Jag har kalender/mobil. Jag vet.


Pusspuss&kram.

Av bfalk - 11 november 2011 09:00


Älskade gubben Monroe. Och älskade Dregen. Känns fortfarande konstigt att han är med i nått annat band.. Men det är ju bra, och tur är väll det! Den här låten är en av mina favvosar på nya skivan :)

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards