Alla inlägg den 10 november 2011

Av bfalk - 10 november 2011 19:30

Det var några som undrade vad hemsidan heter, efter inlägget jag gjorde om pedofiler som hängs ut på en ny svensk sajt.


 


Klicka på bilden så kommer du till hemsidan.

Av bfalk - 10 november 2011 16:54



Och ungefär såhär ser min nya tatuering ut! Märk nu att den här preciis var klar = uppsvälld å grejer. Men är så sjukt nöjd!

Jag gjorde den på Sundsvalls Tatto, hos Håcke, som även fyllde i mitt finger (där det står SCHHH..), väldigt snällt!

Började redan snacka om den nya tatueringen jag ska göra.. Jag kan inte hjälpta det. Men då, då ska jag göra nått verkligt fint.


Här hittar du deras hemsida. 


Av bfalk - 10 november 2011 12:45

Nu har jag sovit några timmar efter nattens jobb, ska käka lite och snart kommer min mor och hämtar upp mig för att skjutsa mig till en tatuerare här i stan! :)

Det bara började klias i hela kroppen och jag insåg att jag måste ha en till tatuering i mitt vita skinn..

Denna gång ska jag bara göra en liten text, resultatet (bild) lägger jag upp lite senare!


Hepphepp, nu kör vi igen dååå!  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards