Alla inlägg den 19 november 2011

Av bfalk - 19 november 2011 19:30


Fortfarande lite arg på mannen som ställde in konserten, som JAG hade biljett till.. Men bra är han, den där Manson.

Jag vill oxå ha en sån där röv som bruden i videon har, åååhh. Och vad fult att dom censurerar "shit" (och det låter som han säger "lit") men inte "bitch"..




Av bfalk - 19 november 2011 13:30

Vad betyder din nya tatuering?


Svar: Hittills är det bara två som kommit på (eller vet..) vad min tatuering EGENTLIGEN är. 

Själva meningen kommer från Snook's skiva "vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit", i flera låtar säger dom så oxå. Jag älskar både Snook och när dom nu är solo. 

Men, det är ingen hyllning till dom, trots allt. 

Jag har tagit åt mig meningen väldigt personligt. Jag vet faktiskt inte vart jag ska men jag ska tusan komma dit!! 

Många i min ålder vet redan vart de ska, vad de ska göra om några år, har livet planerat medans jag inte ens vet vad jag ska göra imorgon, eller om en timme. 

Förut hade jag ganska mycket ångest över detta, men hur konstigt det än låter har jag nu efter att ha tatuerat mig lugnat mig med allt det där. Det känns rätt skönt att inte veta faktiskt, istället för att ha livet planerat i minsta detalj. Och det blir roligare, om inte annat.. :)


Den här tatueringen betyder verkligen något för mig, vilket dom andra (förutom BYBdöskallarna) inte gör, inte så mycket iallafall.


     

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards