Alla inlägg den 20 november 2011

Av bfalk - 20 november 2011 20:00



När det är synd om mig shoppar jag.  

Jag måste rensa garderoberna - då måste man ju köpa nytt, det får ju inte eka tomt..

Av bfalk - 20 november 2011 17:30

Jag kommer på mig själv hur den där känslan återigen nått min kropp

Det var längesen nu, men jag minns det som igår

Jag känner att jag bara vill sparka och slå, slå och skrika


Jag trodde jag hade gömt det här långt, långt inne 

Även fast jag pratar om det så finns där ett sår, ett sår som jag aldrig kommer riva upp

Jag pratar inte om det såret, och jag vill aldrig känna på det

För om jag känner är det verkligt


Jag bär på en historia

En historia få får veta

En historia som få får uppleva


Jag försöker dela med mig, ibland

Men möts av oförstående blickar

Varför säga något alls, när man har en hjärna som är söndersprängd av minnen 

Minnen som är flera år gamla, men ibland känns det som det hände för en timme sedan


Och så kommer jag ihåg ilskan, hopplösheten, den där frågan; "varför?"

Och jag känner mig lika handfallen 

Nu som då

Av bfalk - 20 november 2011 11:15

 


Mitt huvud dunkar. Inte mot en vägg, men det känns nästan så. 

Nu mina vänner beror inte detta på en jäkla bakfylla (jag jobbade faktiskt igååår och idag), jag har inte ont i skallen ofta men när jag väl får det så känns det. 

Jag ska snart käka tacosoppa som mamma kom förbi med, sedan ska jag knata ner på affären och hoppas att skallen mår bättre.. 

Idag är det söndag och då är jag värd chips! Orkar inte bry mig om min sälkropp, inte när det regnar iallafall.. På söndagar är det alltid dött här i Sundsvall, om man väl möter någon är det en zombie. Bäst att ta med sig ett vapen. 


Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards