Alla inlägg den 26 november 2011

Av bfalk - 26 november 2011 19:17

Idag har jag dissat datorn totalt, kanske är för att jag sitter vid den hela nätterna. 

Vaknade av mig själv idag (helt otroligt), fick besök av mamma som kom med mjölk och en ny väska. Efter det började jag städa här hemma, och så har jag även julpyntat! Mamma säger att jag är knäpp och att det är långt till jul, meeeeen kunde inte hålla mig. Jag älskar att pynta, och det är så mysigt när alla tomtar är på plats och man tänder ljus :) 

Trots att jag just nu är arbetsnarkoman och inte kan slappna av - så mår jag gott just nu. Och trots att det är lördag så är det enormt skönt att bara sitta i soffan, osminkad och glo på Grinchen.

Jag sitter nog kvar här tills det är dax att sova..


   


                                 

                     Pimpade brorsan's virreflaskor med lysande renar..   

                                                    

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards