Alla inlägg den 25 november 2011

Av bfalk - 25 november 2011 23:26

Jag tror jag jobbar ihjäl mig. 

Man ska inte klaga, jag ska inte klaga, men min hjärna är så seg så jag vet inte ens vad jag heter tror jag. Jag måste ju jobba, för att kunna leva. Men nu är det riktigt intensivt, hoppas det blir lite lugnare snart.. 

Nu jobbar jag min tredje vakna natt, tack och lov att datorn finns.


Jag har ju då alltså egentligen inget att säga. 

Inatt ska jag fortsätta att glo på säsong fyra av Jersey Shore, fattar inte hur jag kan gilla det men dom är verkligen sig själva, roliga och bara njuter och har galna fester. Och så är jag frälst i Snooki, jag tror jag ser ut sådär, som en köttbulle haha. Det är människor jag egentligen borde avsky, men det här med att inte döma människor för hur dom ser ut är återigen en läxa.

Ja, det är sant, jag är vän med mina serier. Iallafall när jag inte har nått liv :)



Återkommer när jag är liiiite roligare. 

Hepp!

Av bfalk - 25 november 2011 16:00

Det här kan vara det bästa tipset jag delat med mig av, detta berör alla som kanske inte riktigt vet hur man ska laga mat och/eller inte vet vad man ska laga för nått.

Den här sidan har hjälpt mig jätte mycket, och jag har fått till finessen (nåja, ibland..) att faktiskt laga riktig sund mat. Inget recept tar mer än en halvtimme, och det finns GI recept, vanlig husmanskost och olika bakverk.

Klicka på bilden här nedan för att komma till sidan :)


 

Av bfalk - 25 november 2011 12:30


AIK Ishockey har ambitioner att bli Sveriges ledande ishockeyklubb. Grunden för fortsatt framgång är ett aktivt stöd från supportrar och fans. AIK-alliansen gör nu ett upprop till samtliga supportergrupper om att öka sitt engagemang i en av klubbens mest anrika sektioner och stötta laget på plats mer kontinuerligt. Startskottet för denna satsning kommer att bli matchen mot Linköping den 1 december: ”Vi uppmanar alla AIK:are - hockeyfantast som fotbollsfanatiker - att vallfärda till Hovet för en afton i arvets och de framtida triumfernas ära!”


Såhär lyder uppropet:


AIK bär med sig en filosofi som vårdats och förvaltats av generation efter generation. Det vi känner som AIK springer ur ett arv och ett förhållningssätt som tidigare AIK-själar givit oss att vårda och i vår tur föra vidare. Torsdagen den 1:a december har de aktiva supportrarna i samråd och i samarbete med AIK Ishockey bestämt att hylla och ära hockeysektionens historia och även markera början på ett mer kontinuerligt engagemang i lagets strävan mot att återigen bli bäst i Sverige. Grunden för fortsatt framgång är supportrarnas närvaro och stöd på läktarna.


De aktiva supportrarna från de olika kategorierna inom AIK-Alliansen möts upp på Hovet och kommer tillsammans att skapa ett läktartryck värdigt hockeysektionens historia. Vi uppmanar alla AIK:are - hockeyfantast som fotbollsfanatiker - att vallfärda till Hovet för en afton i arvets och de framtida triumfernas ära!


Väl mött torsdagen den 1 december klockan 19.00 på Hovet,
AIK-Alliansen


*

Jävla skitfan att jag ska bo i jävlafjant Norrland. Jag vill kunna stötta laget, hundra gånger om!

AIK
Av bfalk - 25 november 2011 01:07

 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards