Alla inlägg den 2 december 2007

Av bfalk - 2 december 2007 21:00


Imorse vaknade jag runt 12, vi åt frukost allihopa och sen så åkte Andreas hem. Jag duschade och så, sen åkte jag hem. 

Mamma var desperat efter hemkörd mat, men hon hade inte pengar hemma så jag skulle ta ut pengar när jag kom ner till stan men såklart så är banken stängd så jag åker till sjukhuset och tar ut där, så jag fick en promenad hem.

När jag kom hem så beställde mamma mat och så kollade på vi på Some kind of monster, världens bästa dokumentärfilm! Mamma vart alldeles till sig så fort dom filmade James.

Jag håller mig till Lasse ja, vill ha han som morbror.


Har just kollat på parlamentet och innan de så såg jag Maimi Ink, denna gång var Ami med. Tur för dom!

Men dom gjorde inte nån direkt fin tatuering, bara lite skumma.


Jag tänkte snart duscha men ska lägga i kläder i garderoben först.


take care!/bella 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards