Alla inlägg den 20 december 2007

Av bfalk - 20 december 2007 23:26


jag var helt slut imorse när jag vaknade, även fast jag gick upp vid 9. men jag tog mig upp för att mamma ringde på hemtelefon så då gick jag och duschade och fixade mig. sen lagade jag mat som jag inte har gjort på jätte länge! det vart väl inte så gott, men det slank ner.


kom till skolan, vi skulle vara i metodrummet och göra massa grejjs men vi fick vår lärare att gå med på att bara se på film. såg en jätte ful svensk tonårsfilm, dom är så fula och man skäms så mycket! hua. men jag fick iallafall ligga i sängen med Ronja, haha! det var ju myyys!

sen hade vi svenska, hon delade ut bokrecensionen. som vanligt var det bara kludd över hela på allt man gjort "fel" på. sen fick vi reda på hur vi låg till, jag hade G men jag skulle närvara mer på lektioner och visa mer.. men jag behöver faktiskt inte mer än ett G!

sen fick vi sluuuuta, himlans skönt!

jag åkte hem till Matte direkt efter skolan (vi är inte ihop för dom som undrar), vi gick till tempo och köpte kattmat till lillkatten och en tiding till mig. satt där ett tag sen gick Matte och köpte kebab till mig, muuums! värsta gott! men jag vart tokmätt!

vi låg och pratade en stund sen kikade vi på tven. btw, du är jätte fin i håret Matte! ha det så nu ett tag ^^

sen var det dax för mig att åka hem.

när jag kom hem så skrek mamma att jag skulle gå ut igen, antagligen slog hon in julklappar. så jag fick snällt stå och vänta tills hon var klar. kollade på Medium en stund, men det var inte så intressant så jag bestämde mig för att slå in julklappar. det känns som jag slagit in alla eftersom en påse är full + att alla inte fick plats, men det är as mycket kvar! ja, man märker ju att jag var rik den här julen iallafall.


imorn ska jag äntligen få sova ut en stund. men sen ska jag på stan och handla en till julklapp och säga hejdå till Matte som åker till Gävle imorn.

åh, ska få greksallad till middag oxå, jag längtar redan ^^


puss!/bella


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards