Alla inlägg den 23 december 2007

Av bfalk - 23 december 2007 20:10


idag fick jag äntligen äta skinka till frukost! underbart gott! längtat as länge på det nu ^^ 

jag snabbade mig värsta mycket idag för att hinna ta kvart över 1 bussen från stan, men såklart så är gubben som kör 4an as seg (han pratar med nån oxå, killar kan ju inte göra 2 saker samtidigt) så jag missade den i stan. mamma ville att jag skulle följa med på clas ohlsson men det orkade jag inte. så jag var inne på pizzerian och väntade. fick damp på en tant där inne, hon ville veta vart nån buss gick ifrån men hon VÄGRADE lyssna på mig, bra att fråga om man endå inte lyssnar? ibland blir man less på gamlingar!

jag orkade inte lyssna på hennes tjat så jag lyssnade på musik istället.

när jag kom till bredsand märkte jag att spegeln i badrummet åkt ner och gått i tusen bita, katten kunde inte gå på toa heller för det låg bitar där. stackars. så jag städade upp det och bytte kattsand. sen myste jag med katten en stund oxå. 

vid 3 åkte jag hem till mamma igen, klädde granen och så.

men hon har inte lagt dit nå glitter ;o hon är så seg!

Ella kom förbi en jätte snabbis så vi kunde ge varann julklappar, hoppas du blir glad för dom jag gett dig!:)  


nu är Richard här oxå, vi har ätit värsta goda maten. och jag har just kikat på Maimi ink!

btw, så får jag inte ha på mig smink. aaah, jag ser så hemsk ut utan smink. men om ögonen och ansiktet ska må bra igen så måste jag väl gå utan..

det suger! 


jaja, nu har jag inte så mycket mer att skriva, längtar tills jag får mina julklappar imorn! 

hihi,


puss/bella 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards