Alla inlägg den 22 december 2007

Av bfalk - 22 december 2007 23:53


igår var jag alldeles för trött och seg för att skriva, så jag gör det nu istället.

jag var med Matte igår på stan, jag hittade julklappar + 2 väskor till mig själv. vi gick på donken vid tågstationen och sen sa hejdå till varandra, hoppas du har det bra där!

när jag gick in till stan igen kom jag på att jag skulle köpa en sak sen gick jag och mötte mamma och Marika på svensson's, tog en cider där sen gick jag och mamma till systemet sen gick jag och köpte en sallad medans mamma var på ica. sen hade vi sån tur så vi fick skjuts hem, vi hade as mycket att bära på. även att jag bar mina egna julklappar, det kändes kul.

när vi kom hem käkade jag sallad sen gick vi på ica för jag skulle hyra en film och mamma skulle endå ta bussen så då gick hon med mig. sa hejdå till henne sen vandrade jag hem igen.

när jag kom hem slog jag in lite paket sen kollade jag på Ghost Rider som jag hyrde, ganska ful film men jag gillar Nicolas Cage!

sen kikade jag på Magnus Betnèr, han är väldigt bitter men så himla rolig! Matte ringde oxå och trodde att jag somnat i soffan och fortfarande hade datorn på, haha värsta sött och ringa!:)

kollade iallafall klart sen gick jag och la mig. fick jätte problem med ögonen när jag skulle läsa så jag sov istället. men just innan jag somnade så spökade det som fan här hemma, jag vart skit rädd. haha, det lät som att mamma var hemma men det var hon ju inte och katterna var ute..


jag vaknade av världens mardröm imorse kl 6, mindre trevligt. jag hade världens panik för jag drömde om hajar (har världens fobi för dom), jag har inte drömt om hajar på skit länge men nu var det alltså dags igen. ush, det tog ett himla bra tag innan jag kunde sova igen. lyckades sova till 10 ungefär då mamma ringde och väckte mig, så det var bara att gå upp!

fixade mig, gick till ica och lämnade filmen sen åkte jag till bosvedjan och mötte mamma och Richard, kollade lite på erikshjälpen, där jag hittade en piedistal (vet ej hur det stavas men endå) men eftersom jag önskar mig en så fick jag inte den.

sen åkte mamma och jag ner till stan igen, men jag åkte vidare till bredsand. var där med katten i 2 timmar ungefär, tjuvade lite spagetti oxå. muhahha! gav katten en julklapp oxå, för jag är så snäll! hon fick 4 lekbollar att busa med nu när hon är själv. hon verkade uppskatta dom ^^

jag åkte ner på stan igen sen, köpte 2 julklappar to morsan, träffade henne och Marika en snabbis sen vart jag less och åkte hem. åt några pepparkakor, sen slog jag in dom sista julklapparna och käkade kebabpizza, den var inge god >.< hade fått ett vyckort oxå, vart lite ledsen på ögat men mamma gjorde mig glad igen:)

efter vi ätit gick jag och mamma ut på jakt, ut i mörkret i skogen, läskigt. men vi hittade det vi skulle sen vandrade vi hem igen.

dock så är granen vi har för bred så vi måste köpa mer ljus, jag som ville klä den! men jag fick klä min minigran ikväll, så det får duga, haha!

sen har jag gjort en massa julgodis och så har vi äntligen gjort skinka! muuuums!

har haft jätte problem med mina ögon idag oxå, dom var nästan igensvullna och jag ser jätte suddigt.. skinnet lixom hänger över ögat, värsta läskigt! jag börjar bli gammal, haha ;p men jag hoppas det inte är nått fel för jag ser jätte dåligt, det blir typ 2 bilder av det jag ser. wierd. jaja.  


imorn blir det en massa stress, ska till bredsand, tvätta, klä granen och hjälpa mamma så hon blir klar med allt innan Richard kommer, han ska äta här.

OCH så är det en dag kvar till julafton! FETT!


take care! /bella


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards