Alla inlägg den 27 december 2007

Av bfalk - 27 december 2007 18:24


ojoj, nu blir det mycket att skriva .. 

jag börjar på en gång!


julafton så åkte jag och mamma till mormor typ på en gång, satt där och pratade lite och så fick vi pengar av henne. sen gick vi på ica och handlade lite snabbt sen åkte vi hem och kollade på Kalle och co. Sen var det Kan du vissla Johanna? så underbar film! så jag kikade på den medans mamma gjorde mat, sen sa hon att hon inte slagit in alla klappar så jag gjorde det sista med maten. åh, jag älskar julmat! skit gott! 

efter vi ätit så öppnade vi julklappar:D

jag fick typ allt jag önskat mig + lite till. den bästa var Magnus Betnèr biljett i tonhallen den 1 mars. kuung!

vi kikade på tv resten av kvällen, sen satt vi i köket och drack cider och snackade. 

efter ett tag gick vi och la oss.


i tisdags fixade jag mig och åkte till bredsand, när jag kom hem var bror här:) fick en jätte stooor kram, sen fick jag en NYtshirt från USA som han hade köpt. sen skulle jag få AIK's nya matchtröja när den kommer ut, värsta! mamie fick oxå en NYsthirt och så fick hon en rocktidning med alla bra band, vart lite avis men jag kan ju sno den ;p

efter att vi ätit så började jag fixa mig. just innan bussen skulle gå så slog jag i tån nå djävulskt! jag trodde att jag hade brutit den men jag kunde röra den lite, men det blödde som fan ;o

så jag fick halta iväg till bussen, sen jämnade det ut sig när jag kom till Josse! haha,

vi satt där och drack ett bra tag sen åkte vi ner till krogen. vi var på 360, bk och nått annat ställe. hade skit skoj tills jag såg att jag tappat min bricka, haha. kuuul! menmen, jag härjade på endå.träffade Dregen lookilike oxå, mumma! han var trevlig. när kl vart 3 så skulle jag kolla om jag fick ut jackan, men det gick ju mindre bra. men jag fick iallafall ena tjejen att grina med mina fina historier så hon gav mig jackan tillslut! så jag hann med kvart över 3 bussen.

jag hade jätte kul med flixen:)

när jag kom hem toksomnade jag.


nästa dag var jag inte på topp direkt. låg utslagen tills maten kom (typ 7). jag önskade lite att jag inte hade druckit så himla mycket, men man får väl tåla lite. fick iallafall en pizza som jag tjatade till mig, åt den sen somnade jag. vaknade vid 10 och borstade tänderna sen gick jag och la mig igen.

jag har då haft bättre dagar, haha, det fulaste var när mamma sa åt mig att jag såg så vit ut i ansiktet sen sa hon:"skaru ha en cider elle?" och så skrattade hon! jaaaaaaja, haha:D märkte att mobilen var skum oxå, måste ha gjort nått med den ;s

det var den dagen det..


idag vaknade jag av mamma spelar rix fm jätte högt för att jag skulle vakna. så jag var ju tvungen att gå upp (och slå av skiten). 

duschade en lååång dusch och så fixade jag mig, åt lite pizza sen for vi ner på stan. hittade inte så mycket när jag var med mamma men sen när Matte kom så hittade jag jätte mycket! tur för mig.

och så fick jag 2 julklappar av Matte oxå, svarta mjukisbyxor och en bok om Marilyn Monroe. jag ska få en stor affisch på henne oxå, värsta snällt <3 tacktacktack!

vid halv 5 åkte jag hem, har just ätit nu och funderar på att lägga mig i soffan och dega bara.

känner mig skit seg + att min fot gör mega ont. min tå är blå ;o 

jag funderar seriöst på att operera bort mina tår, dom är jämt ivägen!

 

pusshey!/bella 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards