Alla inlägg den 11 december 2007

Av bfalk - 11 december 2007 09:14


Åh, jag som trodde att jag skulle få vara lite pigg nu på morgonen. men nej, min kropp ville inte det. Är skit trött och seg nu, men har dunkat en massa rock så förhoppningsvis så vaknar hjärnan till snart. Känner verkligen inte för att ha lektioner idag, och jag slutar typ vid 4 idag, jätte kul! not.

men efter skolan ska jag iallafall till Ella :) det ska bli kul! sötfisen min <3


btw, så hade jag blött näsblod inatt eller när det var. det har jag inte gjort på flera år, men det är antagligen för att jag drömde om en snygging inatt. ibland är drömmar allt bra :D


nej, nu ska jag packa ner lussebullar till Ella och sen borsta tänderna.


tjing!/bella

uppt.

Efter skolan lämnade jag några filmer till Matte, jag kan ju inte se brända filmer så då fick han ta dom och kika. 

Sen var jag tvungen att byta ut en julklapp för den var trasig, dåligt less man blir på sånt.

Men jag fick en ny iallfall!

Sen åkte jag till my darling Ella, vad skönt det är att se dig bättre! Nu mår jag lite bättre oxå:)

Jag lämnade filmer och böcker till henne så hon ska ha lite mer att göra. Och så fick hon lite lussebullar, så vi satt i köket och surrade om en massa och åt dom.

Sen ringde mamma och hon skulle först surra med mig, sen med Ella och sen med mig igen så jag nästan höll på att missa bussen. Tur att den var försenad. Träffade en ascool gubbe på busshållsplatsen, han sa att han brukade gissa när bussarna gick och att han frös arslet av sig nu, haha! mys!

När jag kom hem läste jag lite natur och gjorde en uppgift om min kultur, det är ju så intressant och läsa om menar ja.

Hamnade här en stund, höll på att hungra ihjäl, fick mat vid 7, gjorde en skiva till mor som jag rockade loss till, duschade och kollade på hemmafruarna.

Sen sa jag go'natt till tomtenissarna.

 /bella

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards