Alla inlägg den 18 december 2007

Av bfalk - 18 december 2007 19:24


jag måste ha så spännande liv så att folk bara känner att dom vet allt om mig och hittar på saker som inte ens jag vet. blir lite less, om folk vill veta nått så fråga MIG, det är nog jag som vet allt mig själv. 


det kanske är en sur dag idag? nja, vaknade iallafall inte så bra. hade inte sovit så bra inatt så jag var toktrött imorse så jag sov en stund till men då får jag sms som jag vaknar till, blir tokig! och så hade jag som vanligt ont i magen. mamma måste skaffa mer medicin innan jag skär bort magen asså.

när jag kom till skolan så pysslade alla och alla verkade så himla seriösa med vad dom gjorde, det var lite kul att kolla på. innan lunchen så fikade jag bara, sen åt vi och sen gjorde jag 3 armband och det var det ända jag orkade med. mamma har fått nog med hemmagjorda brev och tjaffs. jag tror jag köper i affärn om hon ska ha nått ^^

efter "pysslandet" så  var vi inne i lärarnas kök där jag tvingade i mig lite skinka som jag fick av Monika. värsta gott!

sen hade vi matte där vi inte gjorde nått, vi satt bara och surra.

efter det så åkte jag till ica för att lämna tillbaka filmen och så gick jag hem. satte mig här en stund, sen gjorde jag en uppgift och sen toksomnade jag i soffan. orkar inte laga nå mat idag, det är så jobbigt att göra det själv. 


ikväll är Victoria Beckham med i Ugly Betty så jag måste väl ta och se det. och så kanske jag måste bränna en skiva snart med låten jag ska ha med mig imorn på skolan? om jag inte hittar orginal skivan då.. 


jag funderar starkt på att ta lov tidigare, det är så jobbigt att gå upp på morgonen, hualigen.


hejdå/bella *

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards