Alla inlägg den 6 december 2007

Av bfalk - 6 december 2007 10:23


Igårkväll så ringde Ella, hon är hemma nu:) Jag ska nog hälsa på henne när hon mår lite bättre och har fått sovit ut riktigt.

Efter att vi pratat så duschade jag och gick och la mig.

Drömde jätte konstiga drömmar.


Jag gick upp kl 9 idag, tog på mig kläder och sminkade mig. Jag måste ha varit hur seg som helst för sen såg jag att jag måste göra nån mat innan jag åker till skolan.

Jag fixade iordning spagetti och köttbullar, hade inga makaroner, surt!

Har just ätit det, så jag ska fixa lite sen ska jag åka till skolan.

Såg att folk hade svårt att gå här utanför, det verkar vara ishalt.

Fel att sanda?


pusshey/ bella


uppt.

När jag kom till skolan mötte jag Christoffer som jag inte sett på 6 dagar (jo, du sa det några gånger). Gick ut och mötte Ronja, sen hade vi omvårdnad. Jag och Ronja gjorde ett patientfall, jag yrade och hon yrade. Men tillslut tror jag att allt blev rätt! Höll på att skratta på mig när jag hörde Ronja prata för sig själv, då satt hon och läste upponer! Haha, så fuuult!

På svenskan så skulle vi göra inledningar till berättelser, jag kom på jätte fina om Ronja och sen om Dregen. Man ska även läsa upp en, kanske ska göra nått fint om Dregen då? Haha!


Efter skolan träffade jag Linn:) Vi åkte direkt till birsta, handlade självklart på rusta och öb! Vi käkade lite på donken oxå, såg en Dregen lookilike där, jag tyckte att han skulle sätta sig vid mig. Han gick ju alldeles själv.

Vi vandrade runt där, Linn var helt tokig för att hon inte hittade HM, men sen hittade vi det. Ella ringde oxå, det var skönt att höra att du var lite gladare!:)

Sen var jag tvungen att gå tillbaka till rusta + till willys.

Jag kände att jag vart lite trött i fötterna.

Linn's pappa kom och hämtade oss, så jag fick skjuts hem, härligt! Det var jätte kul att vara med dig igen Linn, sötplupp! <3

När jag var hemma gömde jag julklapparna och så gick jag till tvättstugan och började tvätta. Det är skit drygt, nu finns det bara en maskin som fungerar så man kan inte tvätta så mycket.

Men den skulle fixas snart så då kan man ta sängkläder och allt det där.


Ikväll ska jag ta det lugnt, har just gjort några uppgifter som jag ska lämna in och så ska jag kika på medium.

Imorn ska jag och mamma åka till Ella med lite småsaker, sen på kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Antingen blir det fest då eller på lördag.


tjing!/bella


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards