Alla inlägg den 4 december 2007

Av bfalk - 4 december 2007 18:37


du som skulle få åka till din kille, du som var så glad över det.

det hemska samtalet kommer jag alltid att komma ihåg.

ronjas och emelies blickar kommer jag alltid att komma ihåg.


allt du sa gick runt i mitt huvud, jag fick någon form av panik. jag ville vara hos dig och din familj. ni finns i mina tankar nu hela tiden, jag hoppas och ber att ni klarar er!

om jag ändå kunde få vara hos dig! om mamma hade haft en bil så hade vi åkt till dig, hon tänker väldigt mycket på er oxå!

nu har jag sån himla huvudvärk och mår illa, och jag kan inte ens tänka mig hur ni mår.


jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

jag tänker på er, ni är den bästa familjen jag känner!


jag står vid din sida gumman. föralltid.

jag älskar dig.


uppt.

jag har så himla ont i mitt huvud! det känns som att det kommer mosas snart.

ska nog duscha snart sen ska jag försöka sova,

jag ska försöka att ta mig upp till skolan oxå, så jag får umgås med mina underbara vänner och tänka på lite annat.


åsså, shit. allt kan hända så himla fort! på en sekund kan livet förändras så snabbt.


jag tänker på er, varenda sekund <3 


Av bfalk - 4 december 2007 09:18


Sov som en tok inatt, fast det tog ett tag för mamma kom in rummet och kollade på mina fina bakrundsbild på mobilen,jag måste ju visa min nya pojkvän! Innan hon går så säger jag :"-Jag måste åka till USA och leta efter Criss" Mamma; "-men då åker jag till Maimi"  "-NEJ! Du ska inte ta Ami ifrån mig!"

Mamma; -"Men ska du ha ett helt harem med karlar du?"

Haha klart jag ska! Dom ska mata mig med vindruvor. Sådeså.


Var helt borta i huvudet när jag vaknade imorse, det tog ett tag innan jag kom upp. Jag gick och duschade en lång stund så jag skulle bli varm igen, sminkade mig lite snabbt sen klädde jag på mig och åt frukost. Nu är jag klar, ska nog borsta tänderna snart och gå till bussen. Jag kommer bli mega trött när jag sitter på bussen, hua.

Hoppas jag kan få sluta tidigt från matten idag, jag orkar inte med mattetal idag.


puss/bella 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards