Alla inlägg den 3 december 2007

Av bfalk - 3 december 2007 09:03


Jag bjuder på en bild på min nya hottie; Criss Angel. Skit bra magiker!

Kom hit säger ja!



Av bfalk - 3 december 2007 08:53


Inatt vaknade jag hela tiden och kollade på klockan, skit störtigt! Jag antar att en normal person sover såhär, i don't like.

Menmen, vaknade vid 8 och har just blivit klar med sminkning och frukost.

Jag frös som attans imorse så jag tog på mig första mjukiströjan jag hittade, nämligen Ellas myströja:)

Jag känner på mig att jag kommer frysa hela dan idag, så det är lika bra att ta på sig en tjocktröja.


Vi får se om jag ska storhandla idag, annars ska jag hem och toksova efter skolan!


PUSS!/bella

uppt.

Skolan var lite dryg idag, 2 låånga omvårdnadslektioner med en massa skrivande. Jag fick jätte ont i nacken av våra låga bänkar och höga stolar, om det blir sämre måste jag nog klaga nånstans, klagBella. Ja sån är jag!

På naturen fick vi grejjsa med 3 olika sjöar och hälla i saker, förstog lite granna iallafall. Dessutom fick jag henne att skratta! Hellyeah! Ibland gillar lärare mig.

Och Ronja skrattade åt mig och henne tror jag, Ella satt som ett frågetecken, hahah det var lite kul.

Efter skolan åkte jag hem, satt as länge med en bokrecension till svenskan, men gjorde klart den iallafall.

Just nu är jag ensam hemma, tror att jag ska kolla lite på extra matrialet till Metallica filmen. Har inte så mycket annat för mig.

Funderar på att ta kepsen, Ronja sa oxå att den var fin på mig så jag får lita på det.


Imorn åker Ella till Hata Göteborg, hoppas du får det kul där:) 

Tack för pratet ikväll föresten, du är den bästa tjejen som finns!  <3


take care!/bella 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards