Alla inlägg under juni 2010

Av bfalk - 19 juni 2010 18:00

  

Sånna här bilder får man faktiskt ta, sårry Classe.


Men ja... Man får ta dom som sagt....


Av bfalk - 19 juni 2010 16:45

Det slog mig först efteråt, när jag hämtat mitt paket på Ica att det var stendött i centrum. Är det zombies eller bröllopsyra? Men, det är ju samma sak ändå. Alla går lite stelt och ser hungriga ut.

Jag hade min största chans att få sjunga när jag lyssnar på musik utan att någon kollar konstigt på mig, GNR slogs igång och jag VET att jag låter precis som Axl Rose.

Ett dansmove senare så var jag hemma och öppnade mitt paket, tre fina saker fann jag där i;

  

  

  


Nu ska jag kolla på fotboll och kanske ta mig en cider, jag har fullt med bacardi i kylen som bara ropar på mig..........



Av bfalk - 19 juni 2010 15:00

Efter jobbet gick jag och la mig, jag var lite trött så det var skönt. Dock vaknade jag av att jag var irriterad och lite arg, sånt är aldrig roligt. När det känns som jag är inneboende hos två människor så gör det inte saken lättare heller precis. Hon försöker, men det går inte sådär jätte bra.

Ja, jag måste nog ut och lufta lungorna innan jag råkar göra sönder nått, haha!

Idag ska jag bara ta det lugnt, jag jobbar ju ändå imorgon oxå, så det finns inte så mycket man hinner med. Hade velat åkt in till stan, det är någon Cityfest här (rippar Gävle som fan). Storbildsskärm, uteserveringar och grejjer, men vädret suger! Jag är mindre sugen på att stå och huttra och kolla på Danmarkmatchen.


Och vilket tjat det är om bröllopet. Alltså, när ska människorna förstå att kungafamiljen INTE GÖR ETT SKIT för Sverige (ja, förutom att vinka), de bara finns där 'för att det ska se bra ut' och att det är VI, skattebetalarna som får betala bröllop och ombyggnad av någon kyrka (över 40 miljoner). Inte så kul nu va.

Och hur fan kan de bjuda människor som för diktatur in till Sverige?! Jävla ärthjärnor.


Oj, nu fick jag det ur mig iallafall, hoho. Jag kollar nog på fotboll istället.

Nu ska jag ta en liten promenad!

Puss.



Av bfalk - 19 juni 2010 14:00

Det finns inte mycket man kan säga om denna underbara man, jag ryser så fort jag hör den här låten.

Av bfalk - 18 juni 2010 19:30

"När folk är överens med mig har jag alltid en känsla av att jag måste ha fel."

Oscar Wilde

Av bfalk - 18 juni 2010 17:00

Om du inte gillar fotboll, eller sport, men tvingas att se på det ändå - kolla på männen! Det finns sjukt med snygga grabbar med. Men säg inget till din pappa/brorsa/pojkvän, de blir så sura när man påpekar det (tok)snygga utséendet på vissa..


Cristiano Ronaldo, Portugal


  

Fernando Torres, Spanien


David Villa, Spanien


Landon Donovan, USA


  

Frank Lampard, England


Iker Casillas, Spanien


Ashley Cole och David Beckham, England. Tyvärr kan man bara se David från bänken, då han är skadad.


Det finns massa andra godingar oxå, naturligtvis.

Min favvo är Ronaldo   



Av bfalk - 18 juni 2010 14:00

Har du svårt att komma på vad du ska köpa till en kompis, arbetskamrat eller pojk/flickvän?

Här får du några tips på vad du kan köpa!


Till tjejen:

Linnen, tshirts

Underkläder

Parfym

Plattång, hårprodukter

Smycken

Serie/film


Till killen:

Tshirts med snygga motiv

Nytt iphone skal

Parfym

Jeans

Tv-dataspel

Hårprodukter

Film

 

Till arbetskamrat:

En snygg, halvstor kalender

Choklad

Blombukett

En blandning av biobiljett, godis, duschprodukter osv.

Presentkort


Till mamma:

Köksprodukter, kokbok

Saker från Body Shop (salvor, smink, dusch)

Väska

Kofta/tröja

Nagellack

Kort på barn(en)

Presentkort

Bjuda på konsert, teater


Till pappa:

Favorit sprit; typ whiskey

Något med hans favoritlag inom någon sport

Prenumeration på tidning

Bok

Presentkort

Bild på barn(en)

Skjorta



Av bfalk - 18 juni 2010 11:00

Såhär kan det se ut en dag på jobbet..

Kaos på jobbet igen, en hemma sjuk och mamma blev tvingad till jobb. Skönt ändå att jobba med henne! :)


    

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards