Alla inlägg den 4 november 2010

Av bfalk - 4 november 2010 23:45

Fick tips av mig själv om en film som jag blev pepp på att se, Face Off. Den är så totalt jävla grym!

Så, jag lägger mig ner i sängen och glor på den och inväntar fredagens festligheter..


Sov sött mina vänner.



Av bfalk - 4 november 2010 19:00

.. Kan ha spårat ut en aning.

Shit, jäkla JD men jag hade iallafall kul och jag antar att det är det som räknas! :) Kvällen började som sagt hos Jessica, sen Memento och avslutades hos my mystery man. Han gjorde mat åt mig som jag inte åt upp, jag var för förbannad för det finns folk i den här staden som verkligen inte har nått att göra, ringer och väcker människor mitt i natten som sedan får hets på mig. Inte okej. Fattar inte vad ni har bakom pannbenet, har ni något överhuvudtaget?


Jag fick allafall träffa Leo och han är nog en av dom snyggaste männen jag sett i hela mitt 21åriga liv. Jävla man. Oooohhhhiiiiii.

 

en fulochsjuktnöjdbrud samt en snyggkarl.

och jack, får inte glömma jack.

Av bfalk - 4 november 2010 17:36

Om nån timme är det dax igen..

AIK möter Djurgården i hockey, hett derby. Förra gången det var derby var det sjukt med drag och AIK vann. Jag hoppas verkligen på en repris.

Micke och Lena kommer hit, vi ska käka plockmat och må gott (förhoppningsvis...)


Sorry för att inläggen inte kommer upp, ibland är jag lat.


Framåt stolta AIK!

AIK

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards