Alla inlägg den 8 november 2010

Av bfalk - 8 november 2010 17:30

Jag trodde det var ett skämt men det verkar tyvärr vara jättejätte sant..

Nicke Borg, fd sångare och gitarrist i Backyard Babies tar sitt projekt Homeland i Melodifestivalen nästa år..

Och hur det här gick till har jag ingen aning om. Jag trodde rockers som Nicke var förbjudna. Eller att de hade vett att porta sig själva.

Såklart att jag kommer lyssna.. Men, det känns bara fel.

   



Leaving Home
Upphovsmän: Jojo Borg Larsson, Nicke Borg,
Fredrik Thomander och Anders Wikström
Artist: Nicke Borg


"Nicke Borg har stått på scenen i över 20 år, som sångare i rockbandet Backyard Babies. Bandet har haft framgångar både i Sverige och utomlands. De har turnerat världen över, både på egen hand och med storheter som bland andra AC/DC. Förra året tog Backyard Babies det gemensamma beslutet att ta en paus på obestämd framtid. En paus som gav Nicke Borg möjlighet att utforska nya musikaliska marker som soloartist. Just nu är han aktuell med soloprojektet "Nicke Borg Homeland" och med "Leaving Home" gör han sin Melodifestivaldebut."

Av bfalk - 8 november 2010 11:30

Jag blir tokig på min ovanliga otur, den sätter in precis överallt hela tiden.

Idag skulle jag ta mitt pick och pack och bostätta mig på Södermalm. Går det bra? Neeej. Hela morgonen har det ringt i luren och nu är jag tvingad ut i jobb, man ska inte klaga för att man får jobb men nu är jag faktiskt sur. Jag såg så mycket framemot det här och såklart var måndag min enda lediga dag jag verkligen kunde ta det lugnt och flytta det jag ville ha.

Skitballe.


Hoppas min mor kan fixa det här, har hört att morsor ska vara ganska bra på det.

Äähh nu drar jag till jobbet, rätt åt dom, jag har inte duschat bort skammen från i helgen. Luktar säkert jätte gott.


Det blir ingen puss, eller kanske en argpuss.

Argpuss.


Ps. Sa jag föresten att jag somnade skit sent inatt och är döende? Inte?

Fan vad jag är trött. Ds.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards