Alla inlägg den 13 november 2010

Av bfalk - 13 november 2010 17:30

Snart kommer Snuff hit och festar lite, pratar lite, lyssnar på musik.

Ikväll kommer Oskar Linnros till stan och ni som följt min blogg ett tag vet ju att jag blev helt förälskad i hans debutalbum, så det ska bli riktigt kul!

Tur att det inte är Monster Magnet musik han spelar, lite lugnare passar mig en kväll som denna!


Bjuder på min favvolåt, kommer sjunga med eller utan röst till den!



" vi kan ta en paus i breaket, men nu går jag neeer! "

Av bfalk - 13 november 2010 15:13

Nu har jag precis kommit hem, efter lite snö och tunga kassar så gick det.

Är tokförkyld, men rösten har iallafall kommit tillbaka så ikväll kanske folk fattar vad jag säger. Jag hostar som en galning så jag är lite osäker på hur detta ska gå..


Stockholm var iallafall underbart, likaså konserten. Jag har aldrig upplevt så mycket rock på ett å samma ställe, det kan vara det bästa jag sett. Och jag har sett mycket. Shit alltså.


Jag tänkte bara skriva dessa få rader för tillfället, jag måste nämligen duscha och fixa mig, samt diska och ta undan all tvätt.. Någon bor ju inte hemma längre, försökte få mamma att komma och fixa det, men jag är tydligen inte ung och bortskämd.

Mer bilder och text kommer upp mina knölar :)


Puss!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards