Alla inlägg den 28 november 2010

Av bfalk - 28 november 2010 19:15

 

Fick en JD av Snuffisen :)


 

Fröling gillar Jack


Stophe flashade


Daniel Adams-Ray

 

 

     

Jag å Big Danne

Av bfalk - 28 november 2010 17:00

Jag vill bara meddela att man icke ska dricka JD, vin, cider, shots och sprit när man ska upp å jobba dagen efter. För det första var jag fortfarande full när jag vaknade, för det andra var jag mongotrött och för det tredje så hann även bakisheten sätta igång.

Jag var lagomt glad.


Jag frågade Snuff om hon kunde skjuta mig, jag skojade inte.

Jäklar vilken dag det varit, jag är så himla trött fortfarande.


Tur att det var så inåt helvete bra igår, är så glad att jag fick gå! :'D Jag fick även träffa Daniel Adams-Ray, han var skit trevlig. Dock så måste han ljuga i tidningarna när han säger att det inte är några problem mellan han och hans forna kompis Oskar. Shit vad hetsig han blev när Snook kom på tal.

Han tvingade sin bandkompis att knäppa kort på oss, grymt nöjd.


Bilderna kommer upp när jag kommit hem!

Puss


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards