Alla inlägg den 14 november 2010

Av bfalk - 14 november 2010 23:00

.. Var grym!

Jag är så glad att jag fick se Oskar Linnros! Det verkligen kokade på aveny och när han väl dök upp så flög man runt som en vante, alla var som galna.

Han hade en grym röst och en ustrålning och pepphet som var härligt att se. Synd bara att konserten var kort, han har ju trots allt bara en skiva. Men han spelade en låt med både Snook och Veronica Maggio, det var kul att höra.


Efter konserten så drog vi till en annan krog, träffade ett härligt killgäng, träffade en söt kille med bruna ögon. Idag vaknade jag jätte sjuk, hostar som ett as.


Men helt klart värt det, Oskar var så oerhört bra.





(fyfan vad skönt)


Dåliga bilder, det gick inge bra med kameran..     

Av bfalk - 14 november 2010 16:15

Tror ni att jag kommer hem tomhänt från huvudstaden, så har ni fel.

Jag tänkte inte handla så mycket eftersom jag måste hålla i pengarna.

Men det här blev det iallafall..


           


Samt massa medicin från Apoteket, men det är ju inte så intressant hörde jag.

Av bfalk - 14 november 2010 14:30

 

När vi kom fram käkade vi lunch på underbara Vasa's bar&matsal, där har jag jobbat och vi var stammisar där i flera år, sen blev det tajt med pengar och vi fick sluta åka till Sthlm så mycket som vi gjorde. Men trots några års uppehåll känner dom igen både mig och mamma, personalen är underbar!

Sedan bar det iväg till Solna.. iiih!



Pelle, kocken gör så sjukt god mat! Som tack fick han en AIKtändare jag köpte i Solna, vi måste ju hålla ihop vi gnagare! Har aldrig sett någon som blivit så glad över nått som han blev, då blir man varm i hjertat!


Gick till Söder, mamma kluddade ner en frysig whiskey grej. Söderbröderna måste ju lära sig vilket lag man ska hålla på :) 


 

morsään


     

Falkarna på plats i Fryshuset, inväntar den bästa rockkonserten, (inälvorna ville hoppa ut ur kroppen)     


Jag drack öl och gillade det. Inte.


Förbandet Seveth Void, första gången jag ser ett förband tror jag. Dom var äckligt bra!


  Monster Magnet! Herrigud så bra dom var, är så glad att jag köpte biljetter! In your face som säger att dom är sämst live. Jag har aldrig upplevt så mycket rock, dom bara malde på (han pratade 2 gånger på 2 timmar).

When I say "Space Lord", you say "Motherfucker!"     

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards