Alla inlägg den 7 november 2010

Av bfalk - 7 november 2010 23:30

Här kommer lite bilder från fredagen, hade inte med mig kameran på lördag för jag hade slut på batteri.

Som vanligt så är jag kamerakåt, den där konstiga tjejen med svartvita skjortan.. ;)


 

 


 

 


 




   

Av bfalk - 7 november 2010 19:45

"...Den här gången gick AIK in som favoriter – eller åtminstone som en jämbördig partner. Ett skifte har inträffat i Stockholmshockeyn; AIK är tillbaka på allvar och nu är det inte ens säkert att de kommer att hamna i kvalserien i vår.


Det kan till och med bli slutspel för Roger Melins lag."


 

från Anrells krönika i AB.

AIK
Av bfalk - 7 november 2010 15:53

Min mage skriker efter mat, eftersom jag är lat äter jag chips. Tur att mamma snart är klar med köttfärssåsen, det ska bli så gott!


Medan maten guppar runt i magen ska vi se AIK's sista match för iår, efter denna söndag är allsvenskan 2010 över. Det är jätte tråkigt, vet inte riktigt hur jag ska klara mig..

Jag tror Malmooee tar guldet (tyvärr). Gnaget har ju redan säkrat kontraktet så det känns underbaaart, trodde de verkligen var ute på hal is ett tag. Eller, de var ju det, grapparna.


Jag har haft en sjuk helg alltså, med söta vänner och mycket alkohol! Alltihopa är som en dimma måste jag erkänna..

Med en stukad tå ska jag nu bege mig ut i vardagsrummet för mat!

Jag vet inte om jag ska ta mig i kragen senare och börja packa inför Södermalm imorn.. Troligen kommer jag inte orka, haha.


Puss!

Av bfalk - 7 november 2010 14:32

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards