Alla inlägg den 10 november 2010

Av bfalk - 10 november 2010 19:59

 

Som jag längtat, på lördag får jag se han :')

Av bfalk - 10 november 2010 11:00

Jag gillar verkligen den här lägenheten. Även fast jag fick panik imorse när jag kom och inte fick igång internet, när jag la på telefonen hade brorsan fixat det.

Jag har redan hunnit äta lite och tvättat. "Det finns ingeeen tvätt!" var det någon som sa, jo tjena..

Och jag har redan fått klagomål, eller jag och Micke tillsammans. Grannkärringen försöker få oss att städa trappuppgången, vem fan städar där?! Och vem bryr sig om det är stökigt. Om man tycker om att städa kan man väll göra det, känns som att det blir skitigt 2 timmar senare. Den där tanten kommer hata mig känner jag på mig.


Ja, det enda som inte är så värt just nu är skitvädret, och jag måste ut i det. Gu vad jag önskar att jag slapp. Måste först hem till mor, hämta lite grejer och sedan till sjukhuset (som jag är ovanligt grisnervös över).

Jag hoppas verkligen att bussarna går, tycker folk verkar så hypade kring snön, men det kommer ju varje år, ut och skotta upp vägen för mig!

Det är precis just nu man önskar att man hade en privat chafför.. Vart tusan är den människan när man behöver han?


Snart ska jag hämta ut en efterlängtat biljett, mmmm!

Hörs senare people!

 

Min utsikt..

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards