Direktlänk till inlägg 28 november 2011

This is: the answers

Av bfalk - 28 november 2011 14:00

       


När vaknade du imorse?

Svar: 11.30, helt otroligt skönt med en lång sovmorgon. Det var ett tag sen!


Var vaknade du imorse?
Svar:
I världens bästa säng - min!


Vad drömde du om inatt?

Svar: Det enda jag kommer ihåg var att jag drömde om Steve-O. Och varför kan man ju fundera över.. Haha.


Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
"Jag ska döda det jävla aset!" - min granne går igenom en livskris och har börjat spela svinhög musik, varje dag, hela tiden. Vaknade av musiken.


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
 Min arma mor, vi pratade om hennes frilla och om jobbet.


Vilket humör är du på?
Svar:
 Trött och seg, inte pigg direkt.


Vad har du på dig just nu?
Svar:
Mjukisbyxor och en stor tröja.


Har du ont någonstans?
Svar:
Ja, i mina fötter. Har haft det några dagar nu. Skitleder.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Chips..


Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
 Rättså bra för att bara vikarie, det lönar sig att jobba mycket.. Hihi.


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
 Köpte mig lite fina grejor från AIK hockey.. Man måste skämma bort sig själv ibland!


Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Google öppnas automatiskt, men annars är det fejsbook.


Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
 Bara ligga i soffan, då jag är helt slutkörd. Ska glo på serier/film :)


Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
 Ja, inte vet jag.. Antagligen någon låt ur min spotifylista "this is the new shit", köng låtar!


Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att den är bäst. Nej då, för att den är full av så olika saker, och mycket åsikter och tankar! Det finns inte många bloggar som skriver om så olika saker som jag. 


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Eehh.. Jag jobbade nog!


Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
 Haha nej, jag får inte komplingmanger nuförtiden.. Det är sälkroppen.


När fotade du något senast, och vad?

Svar: Igår. Jag knäppte kort på att snön kommit hit.. Oh jippie!

 


Kommer du göra av med pengar idag, på vad?

Svar: Förhoppningsvis inte! Men om jag gör det så är det på nått onödigt.


Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Ingenting, eller ja, den nuddar väll soffan kanske. Roligt svar. 

Neeeej, den nuddar en penis!!


Vad tror du att klockan är?
Svar:
 Tror gör man i kyrkan.


Vad borde du göra idag?
Svar:
Jag bör försöka slappna av - lättare sagt än gjort för Bella.


Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Jag ska skutta runt naken!


Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?

Svar: Nu kommer jag bara på frågor till Leffe Gw, och det skulle vara allt med mördare att göra.. Det går ju inte att bara fråga en sak eller!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards