Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av bfalk - 3 oktober 2008 22:57


nu var det nån dag sen jag skrev sist, har varit sjukt trött dom senaste dagarna, men idag var det värst! ush, gick in i någon form av koma tror jag allt..

tur att jag haft skit kul på skolan :) och att allt rullar på ganska hyfsat! har kommit igång riktigt nu på psykiatrin, det känns bra - eftersom det var det jag längtade så mycket till i 2an.


ja, vad har jag gjort då?

i onsdags efter skolan så var jag med vicky på stan, handlade lite där och sen åkte vi hem. väl hemma så pluggade jag och gjorde säkert nått mer vettigt.. jo just det, ät as god kladdkaka och pratade jätte mycket med robin! :) han ska kanske komma hit till sundsvall på lovet v44. det skulle vara skit skoj! träffa och verkligen lära känna någon ny och så. sååå hoppas han kommer så man har nått att se fram emot.


igår vaknade jag med världens smärta i handleden, på med bandaget tänkte jag så går det över!

var så ganska trött, men var glad endå. skrattade som en tok och hade hyss för mig ;o det är bra det å.

efter skolan så mötte jag mamma, vi köpte nya lurar till mig eftersom jag råkade göra sönder dom andra på busshållplatsen... skrek som fan på allt regn och vinden, jag blev ju tok kall om kinderna och blöt om fötterna! mamma var tråkig och gick in i nån inredningsbutik sen gick vi in i min buddah affär vid oleary's. sen blev jag tokhungrig så det blev en burgare på dallan :) skit gott! gisse och micke kom förbi och drack en öl och surra sen så gick dom. efter det så kom uffe, han fick skivor och "texten" till han som jag hade skrivit. han blev jätte glad ^^ tur det iaf, haha.

satt där en stund bara sen så gick vi till oleary's där gisse och micke skulle käka, satt med dom tills vi skulle till tonhallen.

kvart över 7 gick bussen från stan (orka gå i regn), sa hejdå till uffe och så åkte vi dit. fick vänta en evighet kändes det som innan dom öppnade dörrarna dit.. träffade både en bajare och djurgårdare!


kl 8 kom magnus betnèr in på scenen, han totalt ägde den i 2 timmar. jag skrattade hela tiden så tårarna bara sprutade! han var så sjukt bra! det är så bra att han har kritik mot samhället och står för det. jag fattar inte hur man inte kan gilla han - han är rolig och har så oerhört rätt, allt på samma gång. det var skit kul att se han igen! :]

när vi kom hem snabbduschade jag och sen toksomnade jag.


idag fick jag stressa som en gnu. gick upp senare eftersom jag är så snabb på morgonen, men just den här morgonen så hade mamma gömt mina mjukisbyxor, fick leta dom i en kvart. blev skit stressad men hann iaf.

ögonen gick i kors som sagt idag. jobbigt. men dagen var bra endå!

efter skolan så gick jag på hemköp och handlade chips, dipp och skvallertidning sen så åkte jag hem och sov. det var otroligt skönt, eftersom kroppen inte är riktigt hundra än.

sen så käkade jag och mor, sen har vi bara kollat på tv..

ska nog snart se på film och käka chips!


imorn blire shopping på stan :D


på återseènde pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards