Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av bfalk - 22 oktober 2008 19:57


jaråu.

inatt sov jag inte mycket, som vanligt. drömde sjuka drömmar, som vanligt.

nu är jag trött som ett as, det var jag inte på dagen.. hmm.. jag tror nog att någon tar all min energi.

idag hade vi bara samhälle, fick världens härligaste hemprov eller vad det var! tur att jag kan allt om politik.. den saken kan diskuteras. efter så lunchade vi äckelsoppa sen så åkte vi till skönsberg! skulle se en teater/musikal där.

den var väldigt bra :) det är tur att folk vågar visa hur samhället ser ut, vilka konstiga människor det finns..

efter det så åkte jag till bredsand, matte skulle fixa in sakerna som jag och mamma hade på den gamla datorn. så nu, äntligen har jag alla bilder och all musik! satt där ett tag eftersom det tog ganska lång tid. jag åt chips och kollade på 'fresh prince'. väldigt roande vad den karl'n hade på sig...


efter det så åkte jag ner på stan, lämnade ett spel och så laddade jag på mobilen. träffade victor en jätte snabbis oxå. sen åkte jag hem, vi har käkat och sen har jag och mor bara degat i soffan.. kollade på kulturnyheterna där dom pratade om 'låt den rätte komma in' och en tysk film som verkade hur bra som helst! på 60talet hade en lärare gjort en klass som ett mininazist land med en ledare (hitler) men nu var det läraren. men ingen trodde på att det skulle funka igen, MEN det går. om man har en stark ledare så funkar allt. tyvärr. och det visade dom i filmen oxå, allt blev kaos i klassen. måste...se..


är skit sugen på att inhandla en ryggsäck, har sett en skit snygg på stadium.. lär handla in den. blev så glad i hela kroppen när jag såg saldot på kontot! så det gör nog inte att man köper en. har aldrig köpt en sån dyr väska förut, menmen. jag är så himla less på handväskor, man får ju bara ont i armen och dom är bara i vägen.

aja, intressant att läsa det här då.


nu ska jag bädda och sen duscha sen är det efterlyst med leffe gw såklart :D


på återsèende pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards