Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av bfalk - 23 oktober 2008 12:48


nu sitter jag i datasalen på skolan, det är väldigt roande.

jag tror vi har börjat, men hela klassen är här inne :o sååatt.

idag var det så kallt så jag trodde jag skulle avlida, det är så kul med höstväder!


idag kommer victor, iihk. jag ska bjuda på mat, haha.

imorn är det FN grejs på skolan, sen loooov :'D


på återsèende pusspuss&kram


uppt.

hann inte skriva så mycket förra gången, vi började tydligen just då jag började skriva.

såg nån film i friskvården sen så slutade vi!

idag har jag varit med christoffer hela dagen :) han pillade mig i håret när vi såg på filmen, då ville jag sova. är sjukt trött nu med ;o aaah, blir tokig.

hade samtal med två lärare idag om olika ämnen, trodde att allt var dåligt eftersom jag missat så mycket - men så var det inte! alla lärare (utom en då) tycker att jag är duktig och att dom förstår att jag verkligen varit sjuk, att jag inte är lat. och så fick jag veta att jag fått VG på redovisningen på psykos :D blev as glad! jag brukar inte vara tjejen som får så mycket beröm och bra betyg, helst inte på något muntligt. så jag blev väldans glad :)


nu ligger jag i sängen och kollar på 'close to home', värsta bra avsnittet! funderar på att kolla lite på sac tills victor kommer och säger hej till mig.


pussdå

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards