Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av bfalk - 19 oktober 2008 18:26


jag känner hur den där klumpen i magen sätter sig till rätta.

den där klumpen bara du kan göra.

du gör samma sak varje gång, och jag får samma äckliga känslor. sånna som jag inte ens hade behövt ha om du inte hade varit i mitt liv.

men du är som en blodigel, du suger dig fast och vägrar lämna mig.

hur mycket jag än vill, så försvinner du inte. du kommer nog aldrig att göra det.

jag är fruktansvärt less.

fast vi inte ens bor nära varandra, känns det som att du är min granne.

du har ögon i nacken och ser allt endå.

jag vill inte gömma mig, men gör det iallafall.



nejnu.

nu ska jag ringa till min gosis.

Av bfalk - 19 oktober 2008 15:55


igår, lördag: så var jag dyngbakis. huaaa, klockan nio på kvällen vaknade jag till och mådde ganska bra. fick i mig en macka.

sen låg jag bara i sängen och kollade på sex and the city :)

värd kväll, även fast man inte gjorde nått speciellt.


idag, vaknade jag vid 12 typ. gick upp, käkade och städade åt tyrone. sen har jag gjort en läxa och nu snart ska jag göra en till tänkte jag. har bara en kvar efter det, och den är dryyyyg. mamma måste hjälpa mig med den tror jag allt.

var nyss på ica och handlade nachos och trocadero. ska bara ligga i sängen och dega med sex and the city, i like it. är själv heeela kvällen, men det är ganska skönt det med.

måste packa idrottskläder sen oxå, jag ska faktiskt vara med på friskvården! kors i taket.

en vecka kvar, sen lov. efter det är det praktik på akut psyk, det ska bli riktigt intressant.

måste ringa lindgården oxå.. japp.


på återsèende pusspuss&kram

Av bfalk - 19 oktober 2008 15:43


det här inlägget tänkte jag bara skriva om fredagen :)


jag var inte så taggad först, mådde lite dåligt och så. men det gick över väldans fort!

mamma bjöd på några gröna shottar, dom kom ner i magen ganska snabbt. vi fixade oss medans vi lyssnade på massa party music! jag fick äran att platta och fixa morsans hår oxå, det vart rätt så bra faktiskt.

sen åkte vi ner på stan, gick och köpte hamburgare och strips, gick vidare till gisse och micke där vi käkade och pratade strunt :) micke var skit bakis (alltid lika roligt!!), då kan man mobba han utan att han ens orkar dänga mig.

fick en rocktidning av honom oxå, massa backyard babies :'D jag blev tyst där en kort stund för att smälta ner alla snyggis bilder ;) haha.

sen kom gisse med grekisk shots till mig, i en stjärnformat glas eller vad man ska säga. drack lite av det sen blev jag bjuden på vin och cider och sånt gott.

efter en stund så kom gisses syrra, hennes kille och brorsa. dom var trevliga. lyssnade på johnossi och volbeat och hade skit trevligt!


nån gång runt tio så gick vi ner på stadshuset, enligt mig är det roligare där uppe i spegelsalen än där nere.

jag hade så kuuul med min familj, dom är verkligen dom bästa i mitt liv!

träffade peter oxå, försökte förklara för han varför yoga är sämst.. undra hur det gick.

vart rätt så i gasen där en stund.


första bandet var ceasar, såhär får man inte säga men jag gör det endå: jag kommer inte ihåg nått fast jag såg dom. haha, kommer ihåg den bästa låten iallafall. den var go! det var inte så mycket röj på folket..

när johnossi klev på blev det mer röj, på mig iallafall. jag ställde mig längst fram såklart! dom var verkligen jätte bra, älskar alla deras låtar! och så var mats (min gudfar) deras ljudtekniker, det var lite kul. han hade tid med att kramas med mig :) jag är djupt impad på hur två killar kan rocka som dom gjorde! jiiissuuuuss.

efter dom var det teddybears sthlm, dom är jag oxå impad på. det var tredje gången jag sett dom, och dom är alltid lika bra! det var nå jävulskt röj från första till sista låten.

jag och gisse stog och dansade hela tiden, och det gjorde mamma och brorsan oxå. hela kvällen var bäst helt enkelt! jag är jätte glad att jag fick biljetten och att jag fick vara med familjen!


just det.. fick komplimanger av takida, helt otippat. jag menar, jag och takida? jag var tydligen skiiit snygg. man tackar och bockar så att säga.


vid tre åkte jag och mama hem, i sällskap av min gulle :)

jag har ingen aning när vi somnade men jag fick klagomål på att jag surrade för mycket, haha!

värdvärdvärd kväll!

se bilder på bdb hur snygga vi var (http://bfalk.bilddagboken.se).

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards