Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av bfalk - 5 oktober 2008 22:53


åh vad kallt det är i mitt rum!

elementet är på högsta och nu ska jag krypa ner i sängen. kolla klart på mord i sinnet, måla naglar, läsa lite sen sova. får en liten sovmorgon imorn eftersom jag inte kan idrotta..


puss&godnatt people

Av bfalk - 5 oktober 2008 20:17


igår var jag på stan med mamma, hade jätte kul! :) förutom att just du valde att titta fram.. menmen.

shoppade loss, kände mig värd det ^^ hittade en tröja, skjorta, skor, smink, en tshirt och ett par skit snygga jeans! efter all shopping kände jag hur jag fick mer och mer ont i både fötterna och i handleden.. har antagligen fått problem med lederna eftersom det inte heller hjälper med massage/salva. har så grymt ont när det väl sätter igång.

när jag fick så tok ont i fötterna satte vi oss på dallan, vi tänkte bara ta en cider eller två men då fick vi sällskap av gudfar och per! det var skit trevligt, sen så kom uffe och hans kompis oxå :] fick boken om nikki sixx liv, den är nog jätte bra. ska börja läsa den snart.

kvällen var jätte rolig iallafall. älskar sånna där dagar och att kvällarna blir ännu roligare.

nån gång vid sju åkte vi hem och drack bubbel, lyssnade på musik och kollade på nhl matchen.. vid 9 kom vi på att vi inte ätit mat så då åt vi rostade mackor med massa gott på! efter det gick jag in i koma, blev skit trött, så vid elva gick jag och la mig. helt sjukt.


idag vaknade jag halv elva, det är oxå sjukt ^^ haha.

satt vid tven en stund, sen tog jag en lång dusch sen började jag städa. har just blivit klar, har rensat en massa och så. tror det blev 6 soppåsar med bara skräp i. har fått jätte problem med båda mina händer, mest fingrarna. har fått tagit massa pauser för jag haft så ont :/ jag är inte den som klagar så mycket nu efter alla sjukdomar, MEN FAN SÅ ONT DET GÖR!! mamma blev orolig och börja surra om hemska saker.. nu tänker jag på hemska saker :( hoppas det går över snart.


rummet är fint nu iallafall :) det är bra.

snart börjar parlamentet och sen är det mord i sinnet :D

vad är det med AIK i fotboll, det blir bara värre och värre.. fyfaen. och i hockeyn går det super, tur det. det behövs.


på återseènde pusspuss&kram



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards