Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av bfalk - 12 oktober 2008 13:20


ännu en fjant söndag.


fredag: kom till josse (med lisa) vid 7, började på en gång!

jessica och hannah var där + niklas sen så kom angelica och ingrid. det var värsta party där och jag hade så kul! det var as bra att träffa josse igen <3

på krogen så söp jag typ bort alla, såg bara nån i en minut typ ^^

jag träffade victor och var med han och vinglade runt, hann med alla känslor på en kvart. as fult ;p

krogen var helt okej men förfesten ägde :)

på natten när jag kom hem ringde jag sötrobin, har alltid kul när jag snackar med han. om två veckor kanske han kommer, det ska bli najs!

efter klockan 4 nån gång så somnade jag.


igår: hade jag så äckligt ont i mina ben, kunde knappt gå! vad bra gjort av mig att ta i som en gnu på första idrottslektionen när jag inte rört mig på 2 månader, jag borde få nått pris. när jag vaknade drack jag skit mycket saft, kollade på en film med bale. han är äckligt smal. jag var rädd att jag skulle bli bakis av han, mohaha. sen somnade jag igen. tog mig upp och duschade, la mig i soffan och sov lite till :D

på kvällen så kollade jag och mamma på fotboll och åt chips. jag blev jätte kär i ronaldo, ge mig karl'n!!

mamma försökte massera mig men jag skrek så mycket så hon slutade :o så kan man ju oxå göra..

kollade lite på tv, sen läste jag sen slocknade jag i sängen igen! totalt härlig dag bortsett från all ondhet.


idag, söndag: är helt invalid i kroppen. aaaah, orkar inte. om jag har så här ont imorn skolvägrar jag! om jag inte kan ta mig upp ur sängen hur ska jag ta mig upp för alla trappor och skit där? föresten suger måndagarna endå.. höhö. det är lockande.

kom just på att jag inte ätit frukost, ska jag vara nyttig och äta mackor (det tar ju bara hundra år att göra) eller äta chips...? livet är alltid fullt av frågor, det är irriterande.

jag är jätte sugen på mat.


försöker inte tänka på det, men lill mormor är alltid med mig i tankarna <3 bli frisk och kry snart :/


jaja, nu ska jag leta rätt på nått gott i kylen.


på återséende pusspuss&kram


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards