Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av bfalk - 9 oktober 2008 15:31


igår orkade jag inte skriva, tänkte det men ändrade mig :o to bad for you!

jag var med matte hela dagen/kvällen. det var inte ens meningen, det bara blev så. han följde med mig och köpte hårfärg, sen så åkte vi hem till mig. han fixade med ipoden, LAGADE min mp3 men jag snodde åt mig ipoden endå :D sen så hjälpte han mig att färga mitt hår.. avfärgningen var helt wierd, fattade inte nått. matte knäppte sjukt snygga kort på mig och han fick till en finfin video. den lär lätt bli nummer ett på youtube!

vid 8 åkte han hem och då duschade jag.

jag vet inte vad jag tycker om håret.. det är ju egentligen så jag vill ha det, inte tokrött. men det vart blondt lite här och där. jag hatar att färga håret, det blir aldrig som jag vill. matte säger att mitt tålamod suger och att jag kommer färga om det om nån månad ^^ "vissa håller på flera månader för att få till sitt hår, men du, du ska ha det på en gång!" haha, ibland har han så sjukt rätt.

efter duschningen så kollade jag lite på tv och satt och surra med folk på msn.

sen blev jag trött och skulle sova men det gick inte, så det blev lite bokläsning. tror jag somnade efter tolv nån gång :o


idag har det varit en seg dag. mest suttit och surrat strunt och glott på killar på håltimmen, det är så man gör't.

har ont i hela armen idag :| totalt värdelöst att alltid ha ont nånstans. mamma ringde inte sjukhuset idag heller.. blöööp.

gjorde klar en uppgift i friskvården iallafall, det var skönt.

nu snart ska jag sätta mig och skriva lite om psykoser. men inte så mycket, är så trött ;p

jag är toksugen på choklad.

jag har knappt pratat med ronja idag, så det kan gå.. ;o

och imorn är det idrott, hoppas det går att vara med, det skulle vara kul. och imorn så ska jag festa med josse, det var sjuuuuukt längesen vi träffades!

nu har jag inget mer att säga.


på återsèende pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards