Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av bfalk - 7 oktober 2008 18:46


Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone
You're a lier, you're a cheater, you're fool
Well that's just like me (oooohoo) and I know you too

--

sjukt bra låt! dock ingen video, men lyssna går ju.

enyooooy

Av bfalk - 7 oktober 2008 18:39


nu är jag skit trött, det känns som att jag kan somna när som helst. men ska se på desperate housewives sen ska jag faktiskt ta och sova. börjar halv ett imorn! helt sjukt. ibland blir man glad i hela kroppen när lärarn är borta.

synd att min kropp inte kan vara mer glad.

jag är inte glad nu.


jag har inte så mycket att skriva heller. var på stan med matte idag, det var kul :) bytte ringen i näsan, nu är det äntligen en liten ring där. sen så köpte jag en myströja, skjorts och trosor. men det kunde ju inte bota att mina fötter värkte, som fan. och sen när jag kom hem fick jag ont i höfterna oxå.

jag orkar inte.

jag orkar inte skriva om det heller. det känns som det är nån onding i min kropp.

ska ringa sjukrådgivningen, typ imorn.

jag är inte på humör, och du stöttar mig inte ens.. det här känns pissigt.


på återseènde pusspuss&kram


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards