Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av bfalk - 6 oktober 2008 21:19


undra om man ska sova snart, är skit trött ;o

har pratat med robin i en timme typ, alltid lika kul :'D skrattade som fan för mig själv när han berättade vad hans mamma säger, hoho.

tycker mr skövde borde komma snart, det är så tråk här.


jag har inte gjort NÅTT idag! inte ens kollat på film. så lat är jag. lyssnat lite på musik, kollat på tv, duschat och sånt.

är sugen på mackor, mmmmm.

tror jag ska göra några sen blir det sängen med nikki sixx, den ni!


pussdå

Av bfalk - 6 oktober 2008 15:52




om det ska vara hiphop, ska det vara svenskt. om det ska vara svenskt hiphop ska det vara petter's nya.

gillar khilen - gillar beatet som fan.

gilla det, digga det.

Av bfalk - 6 oktober 2008 15:33


jag tycker inte om måndagar. verkligen inte. kan inte veckan börja på en tisdag? det låter mycket bättre.

andledningen till varför just den här måndagen var dålig: jag kom i tid till lektionen (halv 11) för att veta att vi inte har någon lektion. det första jag tänkte på var hur länge jag hade kunnat ligga i sängen... ååååh. menmen, det kunde ju inte jag veta - christoffer kom samtidigt oxå, det var tur.

hade världens längsta hål, käkade, rökte, rökte igen och sånt där. har haft sjukt ont i mina händer idag, kunde knappt skära maten - det klassar jag som illa! jag känner hur ont det gör i alla ben i händerna och fingrarna.. läskigt. och nu när jag kom hem såg jag hur uppsvullna dom är. jag har så smala handleder så det blir ett hål eller hur man ska säga när man tar med fingrarna runt där, nu går det knappt.

om det ska göra så här ont så vill jag inte ha dom. det knakar mer och mer i mina höfter oxå. är det så här jag ska ha det tills jag är riktigt frisk?

min vanliga tur, och jag hatar det.


efter den där långa håltimmen såg vi en film om en tjej som gick på gatan, äckligt. att man ska behöva sälja sin kropp för att få in pengar.. det funkar inte riktigt inte i mitt huvud. jag fattar inte hur man kan köpa sex, när man kan gå ut på krogen och ragga?(det låter säkert knäppt, men det är ju så, enligt mig) vem vill köpa en kropp? för dom där snuskgubbarna är det ju bara en sak, en sak som man får göra vad man vill med. nej, ett nackskott ska dom ha!

dock så fattade jag inte uppgiften till filmen.. hmm.. det tål att kluras på.

sen hade vi uf, men då gick vi. tänkte gå på stan och kika efter en tjocktröja men orkade inte. vill ha så mycket annat oxå, då tar det så lång tid ^^ och så har jag ju så ont överallt så då åkte jag hem istället.


nu sitter jag här bara, pratar på msn och tycker synd om mig själv. snart kommer mamma, vi ska käka sen ska hon iväg. imorn börjar hon nytt jobb oxå, är typ ganska avis. jag vill oxå jobba.

kan nog inte sitta här mer ikväll, så det blir nog nån film :) skönt med sovmorgon imorn med!


på återseènde pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards