Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av bfalk - 26 oktober 2008 23:36


varför läser människor bloggar för?

är det för att det är intressant, är man bara nyfiken eller har man tråkigt och bara gör det för att tiden ska gå?

hur mycket tid går det egentligen åt att läsa bloggar..?


jag tycker det är skit kul att folk läser min blogg, trots att den kanske inte är den mest intressanta av alla som har en blogg.

jag har ett block här hemma som ligger och skräpar (det är alltid damm på det!) som jag brukar skriva texter i, inte texter som låt texter utan bara allmänna texter om saker och ting, funderar på att skriva ut dom här. för ibland skriver jag bara strunt kan jag tycka. det kanske inte är så intressant endå, att veta vad man gjort under dagen.. är det därför jag själv tröttnar på andras bloggar?

hmm.. det tål att tänkas på.

för egentligen, vad får vi ut av att läsa en blogg? om den nu inte är politisk, mode eller musik inriktad.


nu ska jag se vidare på 'true blood', en vampyr serie! och hoppas väldigt mycket på att jag inte blir sjuk (blev förkyld idag), yeah. tänkte skriva om helgen imorn med, hoppas det är värt att läsas ;] 


sov gott folk

på återsèende pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards