Alla inlägg den 2 december 2012

Av bfalk - 2 december 2012 19:28

Fast jag har sovit ungefär hela dagen och kvällen så tände jag massa ljus nu, i väntan på att käket ska bli klart. Det är så himla mysigt! Och första advent är ju lite speciellt på något sätt.

Jag har dock inte hunnit julpynta alls, eller tomtarna är ju på plats men jag måste verkligen städa och så. Jag skyller på att jag har jobbat natt hela helgen, då sover jag istället. Det får bli imorgon istället, då jag även måste knata ner på stan för att köpa mer salva till tatueringarna. Jag försökte tvinga hit mamma idag med en tub men det gick inte alls nå vidare... 


    

Adventsljusstaken i vardagsrummet och så har jag en i köket.


Av bfalk - 2 december 2012 15:42

Idag blev min kusin pappa igen och jag har en ny liten släkting! Jag älskar deras familj, dom är så snälla och goa så det där lilla knytet kommer få det så bra så :) Jag hoppas jag snart kan få åka och hälsa på dom igen! (De bor i Stockholm). 

Pusspusspuss på lilla bebisen från Norrland!


       

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards