Alla inlägg den 22 december 2012

Av bfalk - 22 december 2012 19:00

Alltså, den här killen.. Skrattar alltid så jag nästan kissar på mig. Jag älskar Williaaaaaaaaaaaam!



Av bfalk - 22 december 2012 14:00

  


Drömresa? - New York över nyår skulle vara jävligt fräsigt. Annars Grekland och England.
Favoritsysselsättning? - Pilla i naveln, käka chips och vara ett retard med min vän Jessica.
Hur många gånger går du in på Facebook per dag? - Jag är ju en sån där som aldrig klickar ner en sida, så typ jämt. No-lifer.
Vad önskar du dig i julklapp? - Tusen miljoner saker. Hoppas jag får allt (detta är ju trots allt mitt snällaste år genom tiderna).
Favoritmat på julbordet? - Allt. Och jag skojar inte! Fast mest skinkan kanske.
Drömyrke? - Jag ska bli en rockstar. Eller en kriminolog. Har inte riktigt bestämt mig på den punkten.
Favorittidning/magasin? - Läser väldigt sällan tidningar nuförtiden för jag har ju ett sånt "stressigt" liv, eller nått. Det får bli ELLE.
Favoritplats i Sverige? - Solna och där min stuga ligger. 
Thaimat, grekiskt, italienskt eller svensk husmanskost? - Svensk mat (eller vänta, blir jag rasist om jag säger det?). GREKISK MAT.
Favoritdesigner? - Han den där som dog för ett tag sen, kommer inte på namnet bara.. Han gjorde jäkligt balla kläder. 
Vad gör dig lycklig en måndag? - Att bakisheten förmodligen har släppt. 
Vad driver dig att skriva blogg varje dag? - Jadu, det har jag frågat mig själv många gånger. Inte en jävel läser men nånstans vill jag väll få ut mina onödiga tankar.
Om du fick välja, var skulle du då vilja bo? - På Odenplan, mittemot älskade Vasa's! Fan va fett. Åsså skulle Joel Kinnaman bli kär i mig. Japp.
Stadsbrutta eller lanttös? - Jag är Sundsvallsbrutta. Vad är man då? Jag pratar som en lantis men har ändå stiiiiil..
Vilken är din största tillgång enligt dig själv? - Att min ögonskugga sitter på plats hela tiden?
Jessica sa att det är bra att jag har så. 
Vilken är din största tillgång enligt andra tror du? - Jessica säger att det är att min ögonskugga sitter på plats. Och vadå tillgång, ska jag svara mina bröst eller vad är det här för snusk!
Favoritmat? - "Jack Daniels soppa med lite stänk av citron". Hemmagjort recept!
Har du någon kändis du är inspirerad av? - VEM TRORU, snyggaste karln i Sverige såklart: Dregen. Annars alla andra rockstjärnor av manligt kön. 
Tror du på tankens kraft? - Ja, för jag kan alltid få igång tven om jag tänker riktigt mycket.
Vart vill du åka på semester nästa gång? - Timrå (google that motherfucker).
Vad är lyx för dig? - Att få öronorgasm när man är på konsert. 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards