Alla inlägg den 10 december 2012

Av bfalk - 10 december 2012 16:21

Och så var dagen kommen! Äntligen fick jag min hall målad! Som jag väntat och väntat (nej jag fixar inte sånt helt själv, då skulle det gå åt h-vete ska jag säga). Mamma kom vid lunchtid till mig, med PAKEEET! Jag fick tidiga julklappar i form av en stjärnljusgrej, en luktagottgrejmanharibilen (mamma sa att den var rock, därför köpte hon den) och en julskiva!! AAAHH! Blev så glad, haha. Det är samma låtar som på vårat 23åriga gamla kasettband där hemma, som vi lyssnat på varje jul. Underbart. Damen hade även med sig var sin räkmacka till oss som vi smockade i oss innan det var dax att måla. 

Å det vill jag inte göra igen. Jag hatar att vara kort. Om man inte ens kommer upp för bussen så når man inte heller när man ska måla. Så det är några fläckar som inte är målade som jag ska tvinga någon lång människa att fixa :) (Läs: brorsan).

Det tog ett tag fast det bara var några få väggar, jag blev less på slutet och det visar sig, haha. 


När mamma åkt hem så satte jag igång julskivan och nu har jag ääääntligen fått upp min Dregen tavla, som han har målat. Och andra fina bilder på honom. Och linnet som har deras autografer. Mmmhmm.. Det blev kanske lite för mycket men blev lite hyper när jag kollade på karln. 

Och det var min måndag! Nu är jag svinigt trött eftersom jag faktiskt gick upp klockan 6 imorse. Men jag ska nog sätta fast lite tavlor i hallen nu, innan jag avlider i soffan.


     

Fifan, så snygga väggar! :) (det ser återigen snett ut, det beror på tjejen bakom kameran..)


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards