Alla inlägg den 4 december 2012

Av bfalk - 4 december 2012 11:45

Igår när klockan ringde efter jobbnatten så fattade jag INGENTING. Det måste ha varit första gången sen jag började jobba natt som jag sov så himla hårt. Jag tänkte ställa in hela dagen men jag tog mig i kragen och drog ner till stan, jag gick till en hårsalong (där jag aldrig varit förut) för att raka sidecuten och så fick jag dessutom mer snaggat på håret, så snällt! Och denna stad är ju bra liten, det första jag hör från frisören är "du är lillfalken va?", hon var tydligen kompis med med min bror. Det var mycket trevligt, helst att få mer hår bortklippt än vad som vad meningen. 

Jag var väldigt glad när jag kom hem då det har varit så jäkla kallt ute. Jag vet inte vad det var med mig, istället för att sätta sig och vara trött på soffan så började jag städa. Och bygga pepparkakehus. 


ALDRIG IGEN!! Vad var det för jäkla nöt som kom på sånt där skit?! Orka att det ska vara så drygt för att göra ett hus av pepparkakor. Efter typ 40 min och sockret inte ens var i närheten av att smälta så sket jag i allt och tog superlim istället. Det funkade mycket bättre. När jag lyckats bygga ihop det insåg jag att alla delar var lite.. Fel.. Uppåner. Jag gjorde inte om det.

Sen vare glasyren.. Först fick jag inte upp den så det skulle gå att trycka ut det, jag blev förbannad och tog en sax och klippte av skiten och då gick det inte alls bra. Jag blev så himla less och fick ont i händerna så nu ser det ut som det gör. Det ser alltså inte ut som på bilden som delarna kom i.

Varfööööör är inte mamma hemma hos mig när man behöver henne?! Tur att jag lyssnade på soundtracket till Ensam hemma, annars hade jag fått ett psykbryt och kastat sönder skiten.


Aja, nu är den uppe och jag hoppas verkligen inte folk kollar in den i detalj.

Och så är alla tomtar uppe och äntligen är det juligt här, så mysigt! Nu äre bara julgranen som fattas, längtar tills den är på plats :)

Och nu byter vi ämne såhär plötsligt som folk gör i bloggar; vilken jäkla skitnatt jag hade inatt, jag var jätte trött men kunde inte sova för tatueringarna kliades och sved så in i helvete.. Vaknade vid ett tillfälle av att jag kliade på ena armen, att man inte ens har självdisciplin när man sover. Hoppas det har gått över tills natten som kommer.

Nu ska jag jobba vidare, en dag kvar tills man får se herr Manson i globen, spännande..

Tjohooo!


                                 

                              



  Mörka bilder, men vem tusan orkar bry sig om det.. Hähä.            

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards