Alla inlägg den 8 december 2012

Av bfalk - 8 december 2012 13:00






Idag blev jag tvungen att gå upp klockan 6, lika oskönt varje gång! Blev helt oväntat inkallad på jobb igår, då måste man gå upp så tidigt när man jobbar dygn.. Puhh. Men trots det så gick jag en promenad till brorsan, hämtade fina bilder på El Drego, sedan knatade jag till affären och hem igen. Det är fan inge kul väder här, det snöar och man kan inte ens gå där det är plogat för det är alldeles för halt. Jag ska hålla mig i inne resten av dagen och kvällen..

Duktig som jag är gick jag inte och la mig utan började tvätta lite som jag hade här hemma, slog in julklappar till toner av Frank Sinatra och så pimpade jag även några apelsiner med kryddnejlikor, så nu luktar det såååå gott här hemma!!


Ikväll ska jag bara slappa, jag har jobbat och flängt runt nu så mycket så jäklar i mig måste jag slappna av lite. Bröllopsfotografen går visst ikväll, den måste man faktiskt se!


    

   

Pimp my apelsiner.

    


        

                 
 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards