Alla inlägg den 18 december 2012

Av bfalk - 18 december 2012 16:31

Jag har haft en riktigt trevlig dag med min vän Jessica, jag har som vanligt gjort av med alldeles för mycket pengar.. Jag inbillar mig att jag är värd det iallafall!

Jag har tagit mig en liten paus i allt fixande, jag har gjort matlådor då jag visst måste jobba ihjäl mig den här månaden, satt upp tavlor och snart ska jag sätta glitter i min julgran. Tyvärr hittade jag ju ingen jäkla julstjärna.. Vad kan man sätta i toppen istället? En tom JD?


Och den där Manson fick äntligen komma på plats i hallen, jag fick hem bilderna idag, så himla fina!! (Ja, tänk att den karln kan vara fin också).

Nej, nu är min paus visst slut.. Bäst att fortsätta så man kan slappa med GW och chips ikväll. Jessica sa att det var lillfredag (eller lördag, välj själv!) idag. Då får man feta. Och göra av med pengar.

Puss.


 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards