Alla inlägg den 16 december 2012

Av bfalk - 16 december 2012 10:45

Trots att klockan bara är barnet än så har jag hunnit med jätte många saker: jag har bakat muffins, tagit fram och fixat matlådor tills imorgon, burit upp julgranen från källaren OCH satt fast den alldeles själv (märker dock nu att den är vädigt sne, men mamma säger att det ska vara så..), ni får inte se den än för jag har inte pyntat den. Men det luktar så underbart här i min lägenhet! KALLA LÄGENHET. Håller fan på dö nu. Imorgon måste jag ringa och säga åt dom att göra något åt detta. 

Nåja. Helt sjukt att man gör så här vuxna saker, helst innan jag ens käkat frukost. Jag slutar aldrig att förvåna mig själv.. 

Och på tal om det. 

Igår efter jobbet knatade jag till Jessica i en underbar snöstorm, väl där måste jag ha blivit drogad av julmusten jag drack för jag kom på att jag ska vara jesusbarnet under deras gran på julafton.. Detta skulle jag naturligtvis demonstrera.. Och detta skulle såklart läggas ut på facebook. 


Jag har aldrig påstått att jag har alla hästar hemma :)


 


Om några timmar ska jag bege mig ut och åka till min käre mor och hennes man, han har fyllt år så han ska få presenter av mig och så ska jag sy lite samt äta middag där :) Och så har ju mamma fått för mig att jag ska baka julbakelser.. Dom lär ju bli lika fina som jesus i krubban antar jag.. Men det ska allt bli mysigt! :)

Pusspuss på er denna söndag!



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards