Alla inlägg den 13 december 2012

Av bfalk - 13 december 2012 14:15

GOD LUCIA-AFTON!

Idag har jag en riktig slappardag, så otroligt skönt. Jag vilar upp mig inför min jobbhelg, man måste faktiskt göra det ibland. 

Fast jag ligger inte bara i soffan och degar, jag har redan hunnit med att bära min gran till källaren (där alla lampor slutat fungera och jag såg inte ett skit, kul) och så har jag börjat rensa bland mina kläder. Igen. Jag insåg att jag har så himla fina kläder, men eftersom jag också har så jäkla mycket så glömmer jag bort hälften av det och bara använder en liten del. Jag skulle ju också kasta bort lite men det blev bara typ 4 tshirts.. Jag har så svårt att göra mig av med skiten.

Jag ska strax fortsätta med jeans och tröjor.. Hoppas jag kan hålla det lite snyggare ett tag nu.

Och sedan ska jag nog glo på NANANNANNANANNAAA BATMAN! För det är jag värd.


         

 Högar och åter högar med tshirts och linnen..

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards