Alla inlägg den 23 december 2012

Av bfalk - 23 december 2012 14:00

Oooooh, nu äntligen har jag jobbat klart mina två nätter denna helg och detta betyder att jag nu har några dagars JULLOV!! Jag kommer inte ihåg sist jag fick vara ledig under juletider, känns otroligt skönt! Eftersom jag ändå har jobbat så mycket den här månaden, övertid dessutom, så har jag inga som helst skuldkänslor att jag tog bort mig som tillgänglig på vikarieskitschemat. 


Nu ska jag snart börja sminka på mig ett fejs osv för snart ska jag gå ner till pappa, lämna över julklappar som den nissan jag är och så knatar vi vidare till farmor, hon skulle visst bjuda på mat! 

Sedan ska jag åka till mamma och sova över där, det går något program om Råsunda på kvällen som vi inte får missa heller.

Häääääärligt med juuuuuul!

Puss.


 

Den där fränheten fanns redan när jag var en liten plutt.

Av bfalk - 23 december 2012 00:00

The Lost Boys kommer alltid vara den bästa vampyrfilmen, oooooooooh jag älskar den! Tur som jag har så går den precis just nu också. SÅ.JÄVLA.SNYGGA.MÄN.JAG.AVLIDER INGE JÄVLA GLITTER HÄR INTE.

Och The Doors musik i hela filmen. Mitt hjärta smälter.

Om vampyrer skulle finnas och om de såg ut såhär skulle de få bita på mig varje dag.






Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards