Alla inlägg den 1 november 2007

Av bfalk - 1 november 2007 20:32


igår var jag på stan och shoppade upp lite av mina pengar, det kändes väldigt bra! Jag hittade ett par skor, 2 tröjor, 2 tshirts, en mössa, ett par trosor och smink. Jag träffade gudfar också och han var glad som vanligt. Jag visade honom mina tatueringar och han tyckte att dom var skit fräna! Haha, tur det!

När jag var klar med shoppandet så gick jag till Hemköp för att handla hem lite småsaker, kom hem vid 5 nångång, käkade, satte mig vid datorn och sedan fixade jag mig lite för att åka och festa lite.
Jag hade jätte skoj där jag var, trevligt folk och allt!
Ringde och pratade med Ella också, hon märkte på en gång att jag inte var nykter, haha sötpluppen min<3

Typ vid 2 vart jag as sugen på mat så då gjorde vi biff och makaroner, mums! Fyllemat är ganska gott.
Efter vi ätit somnade vi gott,
Ungefär kl 1 vaknade jag av ett sött ansikte som kollade på mig :) loveli!
Sedan vart det bråttom med tid, fick duscha och fixa mig ganska snabbt och gå till affärn och handla mat åt mig och mamma. Och det var bara tur att jag hann med bussen hem.
När jag kom hem var mamma jätte glad och då blev självklart glad! Hon hade varit på sjukhuset imorse och fått medicin och så.
Jag började samla ihop en massa tvätt sen käkade vi kräftor! Askalas gott.
Efter maten gick vi på ica och köpte Al Pacino film och dipp till mina chips. Det stog nån tant där som glodde lite så jag vart lite tjurig. Jag tror mamma tycker att det är bra att hon har nån som säger åt folk att sluta glo, haha!
När vi kom ut från ica höll vi på att blåsa bort, hemska väder! Det är så kallt och snön har inte ens kommit.
Vi gick till tvättstugan efter ica, och nu har vi hela tvättstugan för oss själva. Vilket är väldigt bra eftersom vi hade grymt mycket tvätt!

Snart är det Medium, ska nog kika lite på det mellan tvättningen.
Och så måste jag se på avsnittet på Desperate Housewives och Heroes som mamma spelade in åt mig.
Imorn är det fredag och det betyder kanske fest? Eller socialt umgänge åtminstonde!


rock on!/bella


och nu har jag laddat upp en ny bild här på bloggagratis, det kanske var på tiden? Och så bjuder jag på denna bild:)

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards