Alla inlägg den 9 november 2007

Av bfalk - 9 november 2007 19:26


Imorse var det först regn och sen massa snö, jag kände att jag ville gå och lägga mig igen men jag klarade av det. (Och idag fyller Christoffer 19 år, GRATTIS:D)

Väl på skolan fick jag träffa Ella, det var jätte kul! Vi skrattade och störde kanske lite idag, men så går det! Och Nancy glodde på oss hela tiden, jag vart as stressad.

På matten så började Ella prata om att om man ramlar in i en myrstack så ska man kissa på personen så det onda försvinner. Och så är hon tyst en lång stund och sedan säger hon: "Ja om Bella ramlade i en myrstack och vi var själva.. Då skulle jag kissa på henne!" HAHAH, jag höll på dö av skratt och då fick Ella massa skäll. 

Jag vill verkligen inte gå på matten, men mamma har kommit på en lösning om det där, tur att jag har henne!


Efter skolan gick jag,Ella och Christoffer på stan. Jag tog ut pengar och köpte skorna och då åkte Christoffer hem.  Sen vandrade jag och Ella vidare, jag hittade 2 armband och Ella en ring. Sen fick jag för mig att jag ville ha en ny väska så vi letade efter en. Hittade en tillslut, den är typ kopparskimrig, skit frän!

Sen gick jag på ica och handlade öl to mamie, sen sa vi hejdå till varandra och jag åkte hem. När jag kom hem hade mamma fixat värsta lyxmaten, kött, potatis, sås och sallad. Asgott, och så fick jag vin till :)

Alldeles nyss skulle jag föra över bilder på datorn, men datorn har fått nån knäpp och dör varje gång jag sätter in sladden, så det tar nog ett tag innan jag kan lägga in nån bild på bilddagboken. Jag hoppas att den fixar sig av sig själv! Haha!


Nu måste jag fixa lite!

PUSS/bella 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards